FAQ
Kaip aš galiu gauti savo bilietus?
Ar teatrai aprangos kodas?
Kas kartą man turėtų parodyti?
Kas atsitiks, jei aš negaliu naudoti savo bilietus?
Ką tai reiškia, kad mano bilietai yra "pagal pareikalavimą"?
Ar man reikia ID renkant savo bilietus?
Ar norite pridėti rezervavimo mokesčiai?
Turiu klausimą ar skundą?
Kaip aš galiu gauti savo bilietus?
Jums reikia atsispausdinti kvito / E-bilietą (us), mes išsiunčiame į savo elektroninio pašto adresą kaip PDF dokumento, ir jums reikia pareikšti kopiją su jumis į savo paskirties vietą. Čia turi keistis kvito / e-bilietą (ai), kad jūsų originalių bilietų ar parodyti pagal poreikį kvito / E-bilietą (ai) posėdyje adresą jūsų atveju. Labai svarbu, kad jūs atidžiai perskaityti visą informaciją, atspausdintas ant talonų / e-bilieto.
Back to FAQ
Ar teatrai aprangos kodas?
Paprastai nėra aprangos kodo, elegantiškas arba atsitiktinis drabužiai yra gerai, nebent kitas rekomendacijas, egzistuoja. Prašome perskaityti savo kvito / e-bilietą (ai), labai atsargiai, nes mes čia paminėti visi aprangos kodus, kad galėtų būti taikomas užsakymo.
Back to FAQ
Kas kartą man turėtų parodyti?
Patartina atvykti nuo 15 min. 30 min. anksčiau. Prašome perskaityti savo kvito / e-bilietą (ai), labai atsargiai, nes mes čia paminėti tikslaus susitikimo laiko užsakymo.
Back to FAQ
Kas atsitiks, jei aš negaliu naudoti savo bilietus?
Paprastai bilietai negali būti grąžinami, atšauktų arba kuria keičiamasi su kitomis datomis. Bet jei jūs negalite naudoti savo bilietus mes, žinoma, stengiamės jums padėti. Prašome susisiekti su mumis per kontaktų puslapį mūsų svetainėje. Čia mes taip pat paaiškinti, kaip turėtumėte elgtis, jei jūs negalite naudoti savo bilietus. Atkreipkite dėmesį, kad tai gali užtrukti šiek tiek laiko gauti bilietus perparduota kitiems klientams, ir kad ten bus atšaukimo mokestį mums ir mūsų vietos agentas / organizatorius JEI pavyks perpardavimo arba keitimosi bilietus.
Back to FAQ
Ką tai reiškia, kad mano bilietai yra "pagal pareikalavimą"?
Norėdami tam tikrus įvykius, mes turime gauti rezervaciją patvirtina, kad vieta ar mūsų vietos tiekėjui. Tai paprastai trunka mažiau nei 48 valandas. Tai mes vadiname "išlyga yra paprašius." Kai jūsų rezervacija patvirtinta vieta ar mūsų tiekėjas, savo e-bilietai / kuponai bus išsiųstas į jūsų elektroninio pašto adresą ir mokėjimas bus baigtas. Jei jūsų rezervacija bus atmestas pagal vietą arba mūsų tiekėjo (paprastai, nes renginys yra išparduoti), mes atsiųsime Jums elektroninį laišką Jums pranešti rezervacija nepatvirtinta ir rezervacija atšaukiama. Jei jūsų rezervacija atšaukiama ir nepatvirtinta, nėra pinigai išmokami ir mokėjimas nėra baigtas.
Back to FAQ
Ar man reikia ID renkant savo bilietus?
Kartais jums reikia parodyti pagal poreikį galiojantį tapatybės dokumentą su nuotrauka renkant savo bilietus. Taigi, norint būti tikri, kad nebus jokių problemų ar nesusipratimų renkant bilietus atsineškite galiojantį tapatybės dokumentą su nuotrauka.
Back to FAQ
Ar norite pridėti rezervavimo mokesčiai?
Mes dažnai pigiau nei kitiems bilietų agentų ir kartais net pigiau nei pati vieta. Tai yra todėl, kad mes esame užsienyje agentas, o ne pardavimo vietoje. Tačiau prašome tikėtis, kad rezervavimo mokestis gali būti įtrauktas į bilieto kainą 10-25%, kai užsakymo muzikos, teatro ir operos. Rezervuojant futbolo bilietus prašome tikėtis užsakymo mokestis tarp 10-50%, o gal ir daugiau, jei rungtynės užsisakyti už tai rungtynės! Jūs turite prisiminti, nors, kad kasoje dažnai neturi bilietų nėra, nes daug renginių yra išparduotas. Taigi jums gali sumokėti mokestį šioje svetainėje, bet tada jums yra garantuotas bilietą prieš išvykdami namo, ir neturite jaudintis išparduota spektakliai ir juodosios rinkos bilietus, kurie dažnai yra žymiai brangesnis nei mūsų bilieto kainą!
Back to FAQ
Turiu klausimą ar skundą?
Ar turite kokių nors klausimų ar mažai tikėtinu atveju skundo, prašome susisiekti su mumis helpdesk@ticmate.com arba rasti mūsų telefonų numerius pagal "CONTACT" mūsų svetainėje. Atkreipkite dėmesį, kad visi skundai turi būti atsiųsti mums ne vėliau kaip per 14 dienų po įvykio / kelionių datos. Jei gausime nusiskundimų po 14 dienų nuo įvykio / kelionių datos, mes negalime garantuoti, kad mes galime padėti jums jokiu būdu!
Back to FAQ