Paieška bilietai

Labiausiai populiarus Paryžius

Labiausiai populiarus Londonas

Ticmate labdaros

Organizatoriams

Ticmate - Mes padarysime jūsų renginys tarptautinis!
Įkurta 2006 metais, Ticmate verslo samprata ir tikslas yra tapti pirmaujančia Europos bendrovė tarptautinių bilietų pardavimo ir kelionių įvairių rūšių atveju. Pirmasis etapas paleidimo procesas buvo sukurti LondonMusicalTickets.com . Plėtra buvo sparti ir sėkmė jau yra realybė. www.london-musical-tickets.com Dabar yra dvylika skirtingų kalbų daugiau nei keturiasdešimt šalių, su tolygus bilietų pardavimus visose rinkose.

Ticmate taip pat buvo realybės šou West End Star švedų TV3, kur nugalėtojas laimėjo moterų švino dalyvauti Monty Python muzikos, Spamalot, grojo Londono West End 2008/09 pradininkas.
Mes nuolat siekia surasti ir plėtoti naujus projektus.

Ar Susitarimo su tarptautiniu mastu atveju gamintojas?
Tada Susisiekite su mumis , mes padėsime Jums pasiekti platesnę auditoriją.

Ticmate darbus su įvykių trimis etapais:

Prieš
Glaudžiai bendradarbiaudama su renginio gamintojo, moksliniai tyrimai ir kartografavimas atliekamas siekiant rasti tinkamiausią tarptautinę auditoriją. Po kurio, strategija ir veiksmų planas sudaromas siekiant sėkmingai pasiekti pasirinktą tikslinę grupę ir nustatyti renginį tarptautiniu mastu.

Metu
Veiksmingas tarptautinis stiprinimas prekyba įvykių ir bilietų pardavimo, savo ruožtu generuoti daugiau pardavimų ir įdėti į renginį pasaulio žemėlapyje. Tai galėtų apimti tokius dalykus kaip pritaikytus tinklalapius ir rėmėjų interneto nuorodų į vietines kalbas. Ticmate taip pat turi patirties nustatant išskirtines bendradarbiavimo pasiūlymus su kelionių agentūrų, turizmo agentūromis ir kitomis susijusiomis organizacijomis, TV šou ir pan. "Google" naudoja Ticmate kaip atvejo tyrimas apie tai, kaip sėkmingai naudoti "AdWords".

Po
Projekto rezultatai vertinami taikant tikslaus matavimo, platus tolesnių darbą tarptautinei auditorijai, ir konkrečios šalies analizę žemyn rajono lygiu. Ši informacija yra labai vertinga, kai, pavyzdžiui, planuojant tarptautines keliones, planuojant miuziklų ne Broadway arba West End eksportą ir kt

Pionieriai per tarptautinius renginius

Tuo Ticmate, matome aiškią tendenciją, rodančią, padidėjusį susidomėjimą tarptautinius renginius per ateinančius kelerius metus. Tai buvo gana akivaizdu, ne mažiau kaip iš susidomėjimą mūsų dukterinę įmonę, Londonas miuziklų suma, per labai trumpą laiką. Bendra rinka gyvai nuolat didėja kiekvienais metais. Pavyzdžiui, 2007 metais naujas įrašas buvo įkurta Londono West End, su daugiau nei 13,6 mln dalyvaujančių žmonių, žr. pranešimą spaudai. Šią tendenciją sustiprina IPK studija, kurios per tyrimų parodė, kad Įvykio Kelionės, ty žmonės, keliaujantys į kultūros ir sporto renginius, yra sparčiausiai augantis sektorius per kelionių industrijoje.

Tendencijos taip pat rodo, kad tai faktinis įvykis ir patirtis rodo, kad yra nustatyti kelionės paskirties vietos daugiau ir daugiau. Tuo tarpu iki šiol bendrosios žinios ir sisteminimas pasiekti tarptautinius klientus naujus įvykius apskritai stokoja šioje pramonėje. Tai kur Ticmate mato didelį potencialą.

Unikalūs sprendimai kartu su ilgamete patirtimi

Ticmate turi savo tinklą tarptautinės rinkodaros ir pardavimo kanalai. Mūsų specialiai sukurta techninė platforma, kartu su mūsų ilgalaike patirtimi ir know-how, žadinamas susidomėjimas aplink, ir mano auditorijai, tarptautiniuose renginiuose, pavyzdžiui, miuziklų, operų, ​​kabaretų, sporto renginių ir koncertų. Ateityje, mūsų klientai galės rezervuoti savo skrydį, viešbutį ir net jų patiekalai nereikia palikti savo svetaines.

Patirties turtai bilietų pardavimo ir renginių

Ticmate įkūrėjas ir pagrindinis savininkas, Markas Moeschlin, turi didžiulę patirtį į bilietų pardavimo tarptautiniuose renginiuose. Jis buvo vienas iš Pasaulinio bilietai tinklo, kuriame 22 šalys ir užsitikrinamą bilietus į tarptautinius renginius viena nuo kitos iniciatorių. Be to, jis dirbo su keliais konkrečiais kūrinius. Markas buvo, pavyzdžiui, atsakinga už Švedijos pradėti Peter Jöback į Miss Saigon ir Petra Nielsen Čikagoje muzikos, tiek atliekami Londone. Pagal teistis Uings bent Cameron Mackintosh, per šį laikotarpį 30% žmonių auditorijai lankėsi švedai.

Todėl, Marcus Moeschlin taip pat pradėjo mintį, kad švedas turėtų samdyti, ir užpildyti, Royal Albert Hall Londone su savo tautiečių. Robertas Wells patiko šį pasiūlymą ir parengė bendradarbiavimą, kuris atvedė prie Wells pildymo Royal Albert Hall trejus metus iš eilės, ir auditorijos dauguma atėjo iš Švedijos.

Susisiekti

Ar įvykis gamintojas nori pasiekti tarptautinę auditoriją? E-mail International.event į ticmate.com ir pradėkime kalbėti.